Áruházaink 2023.10.23. Hétőn ZÁRVA tartanak.

Tekintsd meg kiemelt ajánlatainkat!

PANASZBEJELENTÉS

FOGYASZTÓI JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

1. Panaszügyintézés

1.1. A Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a BAUHAUS tevékenységével kapcsolatos kifogásait a BAUHAUS részére szóban vagy írásban terjesztheti elő.

1.2. A panasz bejelentésének lehetséges módjai a következők.

Szóbeli panasz esetén:         

      • személyesen bármelyik üzletben, az adott üzlet nyitvatartási idejében.
      • telefonon keresztül az üzletek nyitvatartási idejében.

Írásbeli panasz esetén (a BAUHAUS írásbeli panaszként kezeli az alábbi elérhetőségre küldött leveleket is):

      • postai úton (levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Pallag utca 9.)
      • elektronikus levélben (elektronikus levelezési cím: info@bauhaus.hu)
      • üzletünkben, a Vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal nyitvatartási időben.

1.3. A BAUHAUS az üzleteiben a Fogyasztók által a Vásárlók könyvébe tett bejegyzéseket,illetve a más egyéb formában leadott írásbeli kifogásokat egyaránt panaszként kezeli.

1.4. A szóbeli panaszokat a BAUHAUS lehetőség szerint helyben, azonnal megvizsgálja, illetve szükség szerint orvosolja. Amennyiben ez nem lehetséges vagy a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel.

1.5. A BAUHAUS a jegyzőkönyv egy példányát a személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben köteles a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

1.6. A BAUHAUS a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv kitöltött másolati példányát.

1.7. Minden egyéb esetben a BAUHAUS az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

1.8. A BAUHAUS a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. Az intézkedés jelen Szerződés értelmében a postára adást jelenti.

1.9. A panasz elutasítása esetén a BAUHAUS az elutasítás részletes indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

1.10. A BAUHAUS a jegyzőkönyvet (akár szóbeli, akár írásbeli panasz esetén) a panaszra tett érdemi válaszával együtt 5 évig megőrzi.

2. Online vitarendezés

2.1. Fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (Fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási Szerződést kötők között Fogyasztói jogvita esetén mind a Fogyasztók, mind a kereskedők számára.

2.2. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási Szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a Vásárló között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási Szerződéssel kapcsolatban Fogyasztói jogvita merül fel. Határon átnyúló Fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

2.3. Ahhoz, hogy a Vásárló az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

2.4. A Vásárló az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr

2.5. Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

2.6. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.