VISSZASZÁLLÍTÁS KÉRÉSE FOGYASZTÓK ESETÉN


VISSZASZÁLLÍTÁS KÉRÉSÉNEK MÓDJA

A Fogyasztó a BAUHAUS általi visszaszállításra irányuló igényét az elállási nyilatkozaton jelezheti, erre vonatkozó igény esetén vállalhatja a BAUHAUS a visszaszállítás megszervezését, amennyiben ennek minden feltétele adott. 

VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGEI

A visszaszállítás költségét a Fogyasztó köteles fizetni. Ilyen esetben a visszaszállítás költsége (azonos cím mellett, mint amely a szállítási cím volt) megegyezik a termék kiszállításának a „Megrendelés Visszaigazolása” e-mailben rögzített összegével.

TERMÉKEK BECSOMAGOLÁSA VISSZASZÁLLÍTÁSHOZ

A Fogyasztó köteles a terméket biztonságosan becsomagolni, és a becsomagolt, elszállításra kész termék csomagolásán köteles feltüntetni a termék rendelési számát.

A sérülések elkerülése érdekében a BAUHAUS csak abban az esetben tudja a terméket visszaszállítani, ha azt a Fogyasztó szállításra alkalmas módon, biztonságosan becsomagolta. A nem megfelelő csomagolásból eredő károkért a BAUHAUS felelősséget nem vállal. A nem becsomagolt termék vagy nyilvánvalóan hiányosan becsomagolt termék elszállítását a Futárszolgálat megtagadhatja.

VISSZASZÁLLÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK

A Fogyasztó a termékről, annak becsomagolása előtt, valamint becsomagolást követően, a csomag minden oldaláról fényképet kell készítsen, amelyeken részletesen látszik a termék állapota, és több termék esetén a visszaszállítandó termékek darabszáma.

A fényképeket a Fogyasztó köteles a BAUHAUS Ügyfélszolgálat részére, e-mail útján elküldeni a visszaszállítás megkezdése előtt.

A fényképek készítése egyrészt a visszaszállítandó termékek beazonosítása érdekében szükséges, másrészt azért is, hogy a visszaszállítás során esetlegesen felmerülő sérülések esetén a termék visszaszállítás előtti állapota megfelelően bizonyítható legyen.

VISSZASZÁLLÍTÁS ELUTASÍTÁSA

A sérülések elkerülése érdekében a BAUHAUS csak abban az esetben tudja a terméket visszaszállítani, ha azt a Fogyasztó szállításra alkalmas módon, biztonságosan becsomagolta. A nem megfelelő csomagolásból eredő karokért a BAUHAUS felelősséget nem vállal.

A nem becsomagolt termék, vagy nyilvánvalóan hiányosan becsomagolt termék elszállítását a Futárszolgálat megtagadhatja.

A fényképek elkészítése és Ügyfélszolgálatunknak történő megküldése hiányában a BAUHAUS jogosult elutasítani a termék BAUHAUS általi visszaszállítását. Elutasítás esetén a személyes visszajuttatásra és a Vásárló általi visszaküldésre van csak lehetőség.